همه چيز درباره «پرندگان خشمگين»
اینجا همه چیز پیدامیشه
خوش آمدید....
چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, :: 18:39 :: نويسنده : رضا

داستان بازي:

داستان بازي در نوع خود بسيار جالب است شما در نقش پرندگاني ظاهر مي‌شويد كه تخم مرغهاي شما توسط چند خوك بدطينيت دزديده شده و شما نيز با تمامي بستگان خود كه شامل انواع پرنده مي‌شود براي آزاد كردن تخم مرغهاي خود و از بين بردن اين حيوانات بد جنس به آنها حمله مي‌كنيد.

هر چقدر كه شما بتوانيد با تعداد كمتري پرتاب ،خوكها را از بن ببريد داراي امتياز بالاتر و در نتيجه ستاره هاي بيشتري خواهيد بود كه به ارتقاء امتياز و رتبه شما در بين دوستان خود كمك فراواني خواهد كرد.

براي اين كار ،شما بايد با استفاده از منجنيق ،پرندگان خود را به سوي ساختمان‌هاي نامتعادل خوك ها پرتاب كنيد تا بتوانيد تخم مرغهاي دزديده شده خود را پس بگيريد.

انواع پرندگان:

شما در بازي داراي چند نوع پرنده خواهيد بود:

پرنده قرمز :دسته اول پرنده ها كه به رنگ قرمز بوده و در حقيقت نماد بازي پرندگان خشمگين نيز است فقط به صورت مستقيم حركت مي‌كند و البته بعدها برادر بزرگترش هم به جمع او اضافه مي‌شود كه به مراتب ويرانگر‌تراست.

پرنده آبي:اين پرنده كه كوچك‌ترين پرنده در ميان هم نوعان خود است در هنگام پرتاب ،با اشاره انگشت شما به ۳ قطعه تقسيم شده و در نتيجه خسارت بيشتري وارد مي‌كند.

پرنده زرد:اين پرنده نيز همانند پرنده قرمز مي باشد با اين تفاوت كه با اشاره شما سرعت خود را بيشتر كرده و در نتيجه خسارت بيشتر نسبت به پرنده قرمز وارد مي‌كند و بسيار مناسب براي ساختمان‌هاي چوبي است.

پرنده سياه:كه مي‌توان آن را خطرناك‌ترين پرنده دانست مانند بمب هيدروژني عمل كرده و شما بايد آنرا مانند بمب بر روي عمارت خوك‌ها پرتاب كنيد كه بعد از چند ثانيه منفجر مي‌شود كه باعث تخريب كلي خواهد شد.

پرنده سفيد:اين پرنده به وسيله تخم خود باعث صدمه ديدن عمارت خوك‌ها مي‌شود و به محض اشاره شما تخم خود را رها مي‌كند و بهتر است اين پرنده در ارتفاع پايين عمليات خود را انجام دهد تا خود پرنده نيز مفيدتر باشد.

پرنده بومرنگي:اين پرنده را كه در ادامه بازي شما بايد آنرا از قفس آزاد كنيد تا به لشگريان شما بپيوندند داراي حركت بوم رنگي است به اين صورت كه با اشاره شما به صورت بوم رنگ حركت بازگشتي داشته و به بسوي شما بازميگردد و به درد مكانهاي مي خورد كه تخريب آن به صورت مستقيم ممكن نباشد.

دشمنان اين پرندگان كه همان خوكها باشند هر چقدر كه داراي تجهيزات جانبي همانند كلاه خود باشند شما بايد دفعات بيشتري به آنها آسيب وارد كنيد تا از بين بروند و معمولا در آخر هر فصل شما بايد خوكي با تاجي بر سر را از بين ببريد كه بسيار مشكل خواهد بود.

هر چقدر كه شما بتوانيد با تعداد كمتري پرتاب، خوك‌ها را از بين ببريد داراي امتياز بالاتر و در نتيجه ستاره‌هاي بيشتري خواهيد شد. البته در اين ميان نبايد نقش تخم‌مرغ‌هاي طلايي را از ياد ببريد.

در بازي يك سري تخم مرغ طلايي هم مخفي شده است كه شما با يافتن آنان داراي  امتياز بالاتر و اچيومنتهاي بيشتري خواهيد بود.

اين بازي براي نخستين بار در سال ۲۰۰۹ توسط شركت رويو توليد و توسط شركت چيلينگو به بازار عرضه شد كه در اواخر سال ۲۰۱۰ ،شركت رويوي خود به صورت مستقل توليد و توزيع بازي را بر عهده گرفته است.


چند نكته درباره پرندگان خشمگين كه نمي دانستيد:

- تيم سازنده پرندگان خشمگين از ۴ نفر تشكيل شده است و ساخت و ارائه اولين نسخه آن به كمپاني توزيع كننده در حدود ۸ ماه به طول انجاميد.

- هزينه ساخت اين بازي در حدود ۷۰ هزار يورو برآورد شده است.

- از معروفترين طرفداران بازي پرندگان خشمگين مي‌توان به ديويد كامرون نخست وزير انگلستان، پل گاسكوئين، كيلي مينگو و جان هام اشاره كرد.

- تاكنون از اين بازي هفت ميليون نسخه فقط در پلاتفرم آيفون به فروش رسيده است.

- بازي Angry Birds ويژه شبكه هاي اجتماعي گوگل پلاس و فيس بوك در امسال ارائه شده و ارائه خواهد شد.

- شركت توسعه دهنده اين بازي به نام Rovio Mobile تاكنون در حدود ۵۰ بازي توليد كرده است كه بدون شك پرندگان خشمگين موفقترين آنان به حساب مي‌آيد.

- نسخه آزمايشي بازي پرندگان خشمگين براي پلاتفرم آندرويد در عرض ۳ هفته بيش از يك ميليون بار بارگذاري شد.

- در حدود ۲۰ نوع اسباب بازي مختلف از پرندگان خشمگين در سال ۲۰۱۱ عرضه خواهد شد.

- از پيتر وسترباكا سخنگوي رسمي شركت Rovio Mobile با لقب  ”تخم مرغ خوار” ياد مي‌شود.

- البته اين بازي مخالفاني نيز دارد كه با عنوان Rovio Killer فعاليت مي‌كنند و جالب است بدانيد تعدادي از آنان آزمايش كنندگان بازي‌هاي اين شركت هستند.


پرندگان خشمگين در راه سينما

ميكائيل هد رئيس اجرايي شركت در گفتگو با مجله سرگرمي ورايتي گفت كه اين شركت و چندين شركت هاليوودي در حال مذاكره هستند تا اين بازي به يك داستان سينمايي بدل شود  و البته  تريلر شبيه سازي شده سينمايي آن كه خود شركت فنلاندي آنرا توليد كرده است در يوتيوب بيش از ۵ ميليون بازديد داشته است.

دليل درگيري هميشگي پرندگان خشمگين با خوك ها!

در فيلم كوتاه دو ونيم دقيقه‌اي كه اخيرا بر روي يوتيوب قرار گرفته، پرندگان خشمگين در نهايت براي مذاكره با خوك‌هاي بدذات به پاي ميز مذاكره  مي‌آيند تا نهايتا شايد اين مخامصه پايان يابد و ميليون‌ها دلار هزينه‌اي كه مردم بي‌گناه براي خريد اين بازي مي‌پردازند، به هدر نرود.

اما در اين فيلم مي‌بينيم كه پس از يك مكالمه كوتاه دوباره جنگ بين اين دو از سرگرفته مي‌شود و حتي اين بار شديدتر به پر و پاي هم مي‌پيچند.

اين ويديو به نام(Erez Nehederet زبان عبري) كه به معني كشور شگفت‌انگيز است به عنوان يك كليپ تبليغاتي در كشور اسرائيل نمايش داده شده است و حتي برخي آن را داراي معاني سياسي از جمله نبرد مبارزان فلسطيني و لبناني با اسرائيل مرتبط دانسته‌اند و البته با توجه به اسراييلي بودن آن نمي‌توان اين ايده را ناديده گرفت.

البته اگر اين ايده درست باشد تنها چيزي كه در شناسايي طرفين به مبان مي‌آيد اين است كه پرندگان خشمگين فلسطيني‌ها و لبناني‌ها هستند كه قصد دارند تخم مرغ و مهمترين چيز خود را كه همان سرزمين فلسطين است، از دست خوك‌ها كه همان اسرائيلي‌ها باشند آزاد كنند و البته اينجا تعيين مصداق تخم‌مرغ باز هم مساله‌ساز مي‌شود..!،  تا نظر شما خوانندگان عزيز چه باشد؟


لوازم جانبي!

به تازگي فروشگاه اسباب بازي پرندگان خشمگين راه‌اندازي شده است كه داراي درآمد يك ميليون دلاري در ماه بوده است.

نكته جالب در باره اين بازي اين است كه شما هر چقدر در بازي پيشرفت كنيد و تنوع پرندگان خود را افزايش دهيد در هوم اسكرين بازي ، آن پرندگان به پرواز درمي آيند

خوب: صداگذاري عالي ،گرافيك بسيار خوب و روان ،طراحي بسيار خوب پرندگان و خوكها ،تنوع مراحل و بروز رساني منظم

بد: نقطه ضعف خاصي در بازي وجود ندارد.

اين بازي در ۳ نسخه و داستان مختلف براي بسترهاي آيفون ،اندرويد ،سيمبيان ،WebOs و رايانه هاي شخصي در دسترس است  ودر پلاتفرم آيفون داراي بيشترين تنوع مراحل و در رايانه‌هاي شخصي داراي تنوع كمتري است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 76
بازدید هفته : 175
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 34101
تعداد مطالب : 179
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1